راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی

 

به نام خدا

 

راهنمای ثبت تیکت و درخواست پشتیبانی

 

 ایسوک

 

برای پاسخگویی بهتر برای خدمات پس از فروش ، کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند به این منظور در سایت www.esok.ir امکان ثبت تیکت فراهم شده است .

برای سهولت در دسترسی از راهنمای زیر استفاده کنید :

به سایت esok.ir مراجعه کنید :

به سایت مراجعه کنید

 

روی گزینه ثبت تیکت پشتیبانی کلیک کنید :

 

ثبت تیکت پشتیبانی

 

در این بخش شماره فاکتور و شماره موبایل خود را وارد کرده و روی دکمه ورود کلیک کنید :

توجه نمایید که در این قسمت باید زبان کیبورد شما روی زبان انگلیسی تنظیم شود

صفحه اول ثبت تیکت

1-در این بخش یک عنوان برای تیکت خود انتخاب کنید به عنوان مثال ” خرابی دستگاه “

2-در بخش توضیحات ، توضیحات کامل جهت بهبود خدمات رسانی را برای کارشناسان ما یادداشت کنید ” چراغ دستگاه خاموش شده است “

3-در قسمت فایل پیوست شما میتوانید در صورت نیاز فایل عکس ، فیلم و … که به توضیحات بهتر کمک میکند برای کارشناسان بارگزاری کنید برای این منظور روی دکمه browse کلیک کرده فایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و بارگزاری کنید

4-در پایان روی دکمه ثبت درخواست کلیک کنید .

صفحه دوم ثبت تیکت

 

توجه بفرمایید که وارد کردن عنوان و توضیحات الزامی میباشد

در جدول پایین میتوانید وضعیت تیکت ثبت شده خود را مشاهده کنید

ثبت تیکت پشتیبانی

 

به محض پاسخگویی کارشناسان پیامکی برای شما ارسال شده و میتوانید با مراجعه به سایت  پاسخ کارشناسان را مشاهده کنید

کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشند

لطفا صبور بوده و منتظر پاسخ بمانید .

ویرایش : آبان ماه سال 1398

مارا دنبال کنید