به نام خدا
راهنمای ثبت تیکت و درخواست پشتیبانی
برای پاسخگویی بهتر برای خدمات پس از فروش ، کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند به این منظور در سایت www.esok.ir امکان ثبت تیکت فراهم شده است .
برای سهولت در دسترسی از راهنمای زیر استفاده کنید :
به سایت esok.ir مراجعه کنید :
روی گزینه ثبت تیکت پشتیبانی کلیک کنید :
در این بخش شماره فاکتور و شماره موبایل خود را وارد کرده و روی دکمه ورود کلیک کنید :
نکته : در صورت نداشتن شماره فاکتور ، شماره همراه خود را وارد نمائید ، فراموشی رمز را کلیک کنید
پیامکی حاوی کد فاکتور برای شما ارسال می شود .
توجه نمایید که در این قسمت باید زبان کیبورد شما روی زبان انگلیسی تنظیم شود
1-در این بخش یک عنوان برای تیکت خود انتخاب کنید به عنوان مثال ” خرابی دستگاه “
2-در بخش توضیحات ، توضیحات کامل جهت بهبود خدمات رسانی را برای کارشناسان ما یادداشت کنید ” چراغ دستگاه خاموش شده است “
3-در قسمت فایل پیوست شما میتوانید در صورت نیاز فایل عکس ، فیلم و … که به توضیحات بهتر کمک میکند برای کارشناسان بارگزاری کنید برای این منظور روی دکمه browse کلیک کرده فایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و بارگزاری کنید
4-در پایان روی دکمه ثبت درخواست کلیک کنید .
توجه بفرمایید که وارد کردن عنوان و توضیحات الزامی میباشد
در جدول پایین میتوانید وضعیت تیکت ثبت شده خود را مشاهده کنید
به محض پاسخگویی کارشناسان پیامکی برای شما ارسال شده و میتوانید با مراجعه به سایت پاسخ کارشناسان را مشاهده کنید
کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشند
لطفا صبور بوده و منتظر پاسخ بمانید .
ویرایش : اردیبهشت ماه سال 1399